supporters

Monday, September 15, 2008

Majlis Berbuka Puasa & Khatam Al-Quran bersama Anak Yatim /Asnaf Unisel

Br2 ni (14 September 08) telah diadakan mjls berbuka pose anjuran Unisel dgn kejesama MPP, HEP, Pusat Islam dan Unit korporat yg ditaja Persatuan Bekas Wartawan Berita Harian

Yb Dr. Halimah Ali
dan telah dirasmikan oleh YB Dr. Halimah Ali, Pengerusi J/kuasa Tetap Pendidikan, Pendidikan Tinggi dan Pembangunan Modal Insan Selangor..


sbnrnya program ni mengembalikan nostalgia buat aku pd saat ia mula2 diadakan. dulu dikenali dgn Program Ihya' Ramadhan bersama anak-anak yatim. pada masa 2 xde sponsor bsr, vvip pun cma Dato' Prof. Dr. Adnan Alias, NC time 2. dan wat pertama kalinya aku jd mc utk mjls yg bsr..tp skng da byk beza..
"para tentera" bersedia nak melantak

sampah hati turut hadir


sang gedembai dan hikayat sumpahanya

unisel da punya pengaruh dan da mula dikenali..so bab sponsorship ni hal yg sng jer kot nk dpt..mjls sgt berjaya cuma aku de tdgr cite YB Dr. Halimah de tegur sb xde protokol..lbh mmburukkan keadaan, tiba2 blackout..byk kali gak..then aku smbg2 dgn bdk2 yg join konvoi pghayatan ramadan n byk citer sdh serta ble dijdkan iktibar bjy dorg dpt..semoga program2 cmni trs diadakan setiap tahun.

Cik Ainil & cik intan featuring Atiqah (anak Kak Huda)

Aku & Ghazali yg semakin mmbsr


nad & akaknye..xsama? jgn tkt, darahnya ttp merah

bubur lambok...sorg amik smp 8 bekas

No comments:

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails