supporters

Friday, October 10, 2008

BioMalaysia 2008



BioMalaysia 2008 telah pun di langsungkan pd 7-9 oct 08 y lalu bertempat di KLCC, kl..aku berkesempatan p ms ari last dgn Chor,Tasya, Ema n Mei Ling..dgn hrpn dpt kutip info2 psl biotek n collect call card sbb nk cr tmpt utk lthn industri aku nnt..cmanya kali ini ia agak hambar berbanding tahun2 sblmnya..


mini bioreaktor buatan Malaysia

tp dr pe yg aku lihat industri biotek ni makin berkembang pesat n da byk produk yg dihasilkan antaranya mygreenoil (aku bli sebotol nk try) y ble jimatkan penggunaan minyak petrol/diesel,


keta yg digerak menggunakan air yg merupakan hasil kajian uni. malaysia pahang, mini bioreaktor

daun y dihasilkan dr tissue culture?

buatan malaysia n plg sedap skali nenas hasil kajian Asma Agro dr Johor yg daunnya xberduri, isinya manis n x lidas (aku br tau pe mksdnye smlm) n air rempah ratus y biasanya diminum kerabat diraja Johor keluaran Beyh Royal..



Fakulti biotech punyer booth pun x kelihatan..mungkin ketandusan bhn utk dpamerkan atau tidak dpt jemputan utk buka booth..pe2 pun, "shopping" goodies bag kt biomalaysia ni mmg best..


masa utk pulang
cam blk dr shopping lak

No comments:

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails