supporters

Saturday, October 18, 2008

hadiah agung..

ni sms dr mama pg yg btl2 wat ati aku haru sgt..akhirnya aku tewas kpd fitrah alam...xsdr aku pipi aku bsh...hadiah agung y aku sgt2 nk dlm keadaan smgt aku sbsr cebisan kertas..

Slm..
abg mi hdpilah dugaan bljr dgn sbr.
klau slma ni abg mi blh sbr ape slhnye abg mi abiskan hgga mdpt sgulung ijazah
jgn pth smgt
jgn jd mcm mama kerna ksmpitan hidup mama x dpt nk naik tingktn 6.
mama msh upaya nk cr rezki
klu dlu mbah da tua tpksa jual psg muda.
mama sdaya upaya mncari rezki..
TERUSkAN PERJUANGAN Mu..

aku perlu 'bersara' dr klh kpd sifat negatif aku sndiri..

7 comments:

ryomasakuno&Sunshine said...

rasa nk nanggis aku baca ko nyer post...leh x aku tumpang kata2 mama ko tu sekali...aku nk semangat jgak...wakakakak

hani wOnder said...

xTAw nAk cKp ape daa...

HANya air mATe jew yg jAtuh kAt pipi...

xpE abG zuL..

kUatkan SemaNgaT!!!

TRoskan pErjuangaN!!!

kErna pErjuaNgan hIdup kTe mSh Pjg!!

dan sEtiaP pErkaRa Yg bErLAku..

aDaLah ATuRAn ALLAH

yg pLg TerBaIK utK ktE!!

gO gO gO ChaIyOk!!

=P

Senduk patah said...

Serius!!!terharu aku baca post ko!!bergenang jugala mata aku.. pergorbanan ibu bapa kepada kita amat besarkan..gunakan kata2 ibu anda sebai semangat!!! apa-apa pun tabahkan hati kawan..

"perjuangan belum selesai"

kerist3rbang said...

senyum slalu

kerist3rbang said...

sabar mnghadapi dugaan ni..
bak kate org bjak pndai(aku le tu), hdup ni umpama butterfly...kjadian y istimewa..dr seekor neluncas y xbley trbng bleh jd seekor buterfly y cntk n bleh terbng..maksudnye, stiap kjadian n dugaan ader hikmahnya, mungkin x nmpk skng, tp sape tau esok lusa??.. jd, kuatkn smgat n tbahkn hti coz kita msh ader iman n pgangan.. ibu bapa adlah insan tpntng dlm hidup kita,..jgn hampakn mereka..gudlluck for u whai en.zulhusni aimi bin johari..
p/s: terer gaks aku bg nshat ni.hehhe

lonelyhunter said...

sesungguhnya manusia tidak akan pernah dapat lari dari dugaanNya...
Dugaan itu mengajar kita supaya lebih bersabar dan meyeru kita supaya lebih mengingatiNya sebagaimana "Dia" mengingati kita...
dan juga sebagai peringatan supaya kita tidak lupa dan berpaling dariNya.....

lonelyhunter said...

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM,

" Ya Allah!Aku memohon kepadaMu lindungilah sahabatku daripada perasaan duka dan susah,
daripada sifat lemah dan malas,
daripada rasa takut dan bakhil,
dan daripada banyak berhutang dan penindasan orang"

AMIN

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails