supporters

Tuesday, January 13, 2009

youth 09

pd 9jan to 11 jan 09 telah pun d adakan smbutan bsr2an utk belia2 or malaysian youth 09 kt pwtc..aku cma berkesempatan p pd ari t'akhir pd ahad..pergerakan dr sahlam d'anggotai oleh aku, chor n azmi nek bas rapid u80 trs ke cntrl market..tmpt y lm aku xkunjungi..

si tua b'sama bagasi coklat

ps survey suasana kt dlm 2 y byk brubah, cma y spoilkan suasana adalh 'bini' aku si canon wat hal, so xbyk gmbr aku dpt shot..bla la dpt bli DSLR sebiji?..



pstu trs ke masjik jamek jmp si ain yg dtg 'awl' n trs ke pwtc. kt ctu qis da stnby dgn wjh sgt 'ceria'nya...sbb tggu kitorg..hehe..

Xpax battle of the band winner


ps puas round sekitar youth 09, kiorg cr port utk rest n tggu utk konsert mlm 2..matlamat aku cma nk tgk YUNA jer..sbb b4 dis just tgk dlm youtube jek..xpnh tgk live..smbl2 tu tggu makhluk jambu smp..pstu dia dgn bgganya bermegah, riak dan takabur sbb dpt beat aku foosball..ciss!!

jambu mmg xle
bpsh dgn
hanset DIA
crowd ymeramaikan keadaan


terbaik dr sharul love me butch

oh Yuna..

band favourite jambu..bunkface!

aku,yuna dan 'org' antara kami

sbnrnya byk g aktvt best cm indie fesyen show, senamrobik, sport n byk g just time2 2 gak 'bini' aku wat prob lg n xle nk shot gmbr2 mnrik....cambuk hatiku!

tepat jam 9 mlm bergelendangan kami ke komuter putra..ble pl tren y smp tren last..nsb baek smpt nek..akhirnya, tersungkur kami di kaki sahlam jam 11.30 mlm dgn kaki msg2 da letih xigt!..

No comments:

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails