supporters

Saturday, May 23, 2009

berubah...

manusia sekitar aku juga mula bersuara
aku semakin berubah
semakin tidak seperti dulu
aku yg dulu sebagaimana?
yg seperti hari ini pula berubah dari segi apa?

mungkin ini kesannya
kerana terjadi perkara ini
menyebabkan putaran jam hidup aku da rosak 
waktu 'berlepakkan' aku  makin kurang
tiada lg acara tdo 'berganti-ganti'
waktu 'berfoya' dgn teman jg semakin mghampiri saat pupus
masa 'bershisa' jg dibataskan
aku seperti di 'bz'kan

ptg td sahaja mama baru call
"bila nak balik?"
tp Alhamdulillah
mama sangat memahami hati kecil anaknya ini

bukan salah manusia itu semua
dr bahagian aku juga aku 'rasa' tiada slhnya
tiada siapa slh
aku,dia,kamu,mereka..sesiapa saja

cuma cara penerimaan itu sukar pada mulanya
harapan agar persekitaran menerimanya dgn terbuka
aku cuma mengejar masa depan
yg aku sendiri tidak pasti apa kondisinya
ya...aku hanya akan terus....berusaha! 

p/s: maaf pd teman2..andai perubahan aku membingungkan...

4 comments:

Anonymous said...

ko berubah demi kebaikan masa depan ko sndiri zul..bertenang yea. sape yang faham stay..sape yg xbley terima abaikan. kesusahan ko..ko je yg rasa bkn org laen. so, chill yea my fren ;)
there's always a better future for those who work hard on it. Cayo'2 untuk kamu!

sangai biru said...

hurm..2la..bkn pe..kdg2 bmbg n takut ilang kwan..pd y phm..tq..

apoc said...

nie konfem ain hahahaha hurm btol ckp ain..ade sesorg bgtaw aku nie... yg pergi 2 bukan yg tinggal 2 kawan.. kite sume bgelot ngan mase dpn yg kabor n ia bukan sumthin ko bley take lightly walopn kite nak n aku akan tikam ko dgn kejam hahahaha tibeyh..aku sapot ko dow...kabus ribot indah berseri2

sangai biru said...

yup..berkata lbh sng dr y merasa..sp kawan dia akan ttp terima seadanya..y kawan 'part time' y kdg2 on off 2..tp xpe..y pntg aku akan dpt lihat sapa y tggl nnt

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails