supporters

Saturday, July 4, 2009

hal yang aku kesalkan...

disaat aku msh bersekolah rendah
impian mama abah,ingin lihat aku jd doktor
tp dek kemalasan
impian mereka tinggal mimpi
itu hal yang aku kesalkan

aku mahukan menimba ilmu di ipt awam
kerna aku yakin disana ada sesuatu
tanggungan keluarga akan kurang
tp aku terdampar di sini
walaupun org ramai pnh nyatakan
'belajar di mana shj sma, yg berbeza kamu'
tp ttp hal yg aku kesalkan

aku penah disayangi
penah mendiami sekeping hati
penah menabur janji
aksi aku bikin si dia rasa percaya
tp
saat dtgnya ombak masalah
aku lemah seperti kertas basah
lemau,lunyai
tgglkan dia dgn tanggapan itu yg terbaik
hal itu aku kesalkan

terlalu byk kekesalan
yg aku sendiri xmampu nk igtkan
bmbg ia akan mengkakis rasional
menghala aku kepada ketidaksiuman
aku nk lari...dan jerit...pohon maafkan aku
pada semua yg penah percaya
pernah aku gagalkan harapan nya pada ku
maafkan aku!

p/s:..aku xmo lg membina rs kesal..sekurangnya hingga saat jasad ini mati!

No comments:

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails