supporters

Saturday, July 18, 2009

satay hunter

kali ini keindahan hujung mggu di isi dgn mengisi perut yg lpr..awlny terkilan jg krna xmmpu penuhi hasrat teman yg teringin mencuba satay ayam dari restoran ini pd hari sblmynya kerana tutup shgga aku terpksa mncari disetiap pelusok buana utk mendptkan sate dr tmpt len yg skurang-kurgnya setaraf dgn sate di restoran ini(sate pon de kasta ke?)..


2 bradik,2 kepala,2 karakter, 1 ibu bapa, 1 Malaysia!..hehe


jd ptg jumaatnya aku mengmbil ksmptn utk pulang ke sg bsr utk menghantar si adik bernama eqal pulang..dia punya interview pg harinya di subg..tq 2 yem sbb ganti aku drive spjg ke subg n ke tg. karang dek rebahnya aku xmmpu melwn rs penat yg bersarang d seluruh bdn..mklumla,xckp tdo dek menyediakan slide presentation proposal,then slps selesai membuat presentation ptg kamis itu aku bergegas ke sg. bsr..


Restoran Satay Hut mmg terkenal di Tg. Karang..stahu aku dari aku kecil lg da mmg de n rs satenya adalah yg terbaik slain sate kajang yg penah aku kunyah..15btg satay di order bersama menu pilihan memasing..mmg lyn habis, malah di pinggan tiada bersisa pon..satay pula bjy d santap dlm sekelip mata..kuah,bwg,timun malah lidi pon hmpr di habiskan!

eqal,yem n kazen aku..

slesai mkn, ke di bukit melawati..kali terakhir aku dtg ke cni jaman kcl2 dlu..rsnya pakai pampers lg kot..mmg sgt indah di c2 dgn gelap mlm serta sinaran cahaya dr rumah api..sgt2 cantik!..itu yg aku mmpu ungkapkan(sbnrnya seram gak,tp yg tu aku mls nk ungkapkan,hehe)...


p/s: ingin berkhalwat d malam kelam,disaat sunyinya alam..utk mncri cinta-Nya...

No comments:

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails