supporters

Wednesday, August 19, 2009

Jika aku jatuh cinta....

Ya Allah

Jika aku jatuh cinta

Cintakanlah aku pada seseorg yg melabuhkan cintanya pada Mu

Agar bertambah kekuatanku untuk mencintai Mu


Ya Muhaimin

Jika aku jatuh hati

Izinkanlah aku menyentuh hati

Seseorang yang hatinya bertaut pada Mu

Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu


Ya Rabbana

Jika aku jatuh hati

Jagalah hatiku padanya

Agar tidak berpaling daripada hati Mu


Ya Rabbul Izzati

Jika aku rindu

Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid dijalan Mu


Ya Allah

Jika aku menikmati cinta kekasih Mu

Janganlan kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya malam

Bermunajat di sepertiga malam terakhir Mu


Ya Allah

Jika aku jatuh hati pada kekasih Mu

Jangan biarkan aku bertatih dan terjatuh

Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepada Mu


Ya Allah

Jika Kau halalkan aku merindui kekasih Mu

Jangan Kau biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki

Juga rindu abadi hanya kepada Mu

p/s: Amin...

No comments:

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails