supporters

Sunday, August 16, 2009

sibuk...

bermula dr mggu lps kesibukan bagai taufan
aku sgt senak dr sibuknya minggu orientasi
hingga menjadi pemandu xbertauliah
menghantar pergi dan pulang bonda dan nenda tersayang ke kuala selangor
smbl terkejar2 dgn mggu orientasi
jarak phg dgn sgor da spt seksyen 7 ke seksyen 13
seperti dekat dan sgt memenatkan..
aku kira ms aku abis sepenuhnya dlm kereta yg aku kwl gelongsorannya di ats jln raya
lbh manis..aku d beri surat cinta dr jejaka beruniform putih..
had laju 90..aku xsengaja pandu hgga 104..aduh..da terbyg not2 RM melayang

kuantan dimalam hari jelita cafe..sate 'zul' sgt menarik

mggu ni pula..
bergegas ke pekan
sempena konvo si eqal
pg jumaat aku bergerak dlm lesu badan yg belum susut
terkdg 'terheadbangging' jg sewaktu memandu
pd sabtunya trs ke dwn mjls di pekan
lbh menyanyat hati, pg sebelum bertolak ke pekan
di ngorat oleh golongan krisis identiti aka myah nyah di hadapan hotel
'bang..oooo...bang...ala bang ni..sombongla'....
erk???....

kate syahmi adik bongsu aku..'biarla, pe slhnya org pompuan ngorat abg zul...'
adoyai...kalula dia phm sejarah 'pompuan' yg dibela melalui hujahnya itu..hurm..kena clarify semula dgn syahmi...


konvo ikm ke-15

majlis luar dewan

prevention is better than cure!

ayahanda yg sgt ssh nk bergambar tp berjy dpujuk bonda

sementara menanti majlis selesai
aku yg telah dilantik sbg pegawai keselamatan adik2
mencari idea utk menghabiskan waktu..ke Pesta ria pekan 2009 atau ke petronas cup prix..
akhirnya ke pesta ria pekan...

pinky!!


ni je yg menarik mata aku...

selesai majlis trs ke rumah d temerloh mengambil brg
dan 'mengecas' bdn slama hanya 2 jam!
slps maghrb trs kembali ke shah alam memandangkan kazen aku punya kerja pd ahadny
hurm..sewaktu di majlis konvo eqal, aku membygkan saat aku sepatutnya aku berkonvo..tp malangnya..tggl harapan ketika itu..apapon..syabas buat adik aku..moga ko dpt pe yg ko nk dlm idop..da keje jd keje btol2..

p/s: ahad ku sgt2 bernilai saat ini...jd perlu on kan silent mode...

3 comments:

Anonymous said...

aaarghhhh nak nek bot...zulll!!

Anonymous said...

udah2 ler tu qis..huahaha. nanti zul bwk yea..

mr.clean said...

hehe..xde kaitan dgn entri..hehe

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails