supporters

Wednesday, April 15, 2009

legasi keserabutan hari rabu

ri ni bmula dgn batalnya kls genetik
masih lg tenang aku
disambt dgn kls c frust2(C++)
aku jgka aku akn frust
ya..takkulan aku tepat
ketenangan aku tewas
rs bengang mula membengkak
'carry mark' cam haram!
1 hadiah wat aku y mls

*tension*

dlm kusut
de apek tny arah

"blader,balai polis sek 7 maner?"
aku hrp arah y ku tunjuk btol

ptg msk kls jepun
xbyk y brubah
rs ati msh sama
plus
mata sedikit rabak
hmpir ke planet marikh aku

dlm nk plg ke "syurga"....
"bang, poliklinik shah alam maner?"
2 kali jd kaunter pertanyaan bergerak
aku hrp arah y aku tunjuk btol

kusut msh ada
aku hrp smp umh ia hilang
Alhmdulillah mmg berkesan
cukup dgn melihat makhluk Tuhan y len
nik dgn isabel da mula nk dpt anak
berdozen makhluk baru
bertepek kt dinding akuarium
aku da kna asing dorg
klu x,bajet da kna tmbh!

abu n utih y aku knl smlm da brani msk umh
sental whiskas y atan bli
xsmp 5 minit
setel!

Alhamdulillah
serabut rabu aku da kurang...

p/s: hrp apek n mamat tu x sesat cr jln!

No comments:

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails