supporters

Wednesday, June 24, 2009

setan wannabe

aku berpeluang menonton transformers pd saat lbh awal sehari dr tarikh tayangannya di panggung..tba drumh,trima panggilan dari teman..dia terlibat kemalangan..Alhmdulillah tiada apa2 yg berlaku cuma yg menyentap rs amarah adalah dia dilanggar..perempuan mabuk!

dr shah alam dgn bbrp rakan aku trs ke tmpt kejadian..kereta si teman agak 'parah'..sdg kereta si mabuk hanya 'luka2 ringan'..

si mabuk mula mengarang cerita..cerpen bini ke 2 datuk ini berkisar tntg bangganya si diri baru plg dr clubbg dan menogok air kencing setan..bangga dgn asetnya..'i ada 3 kereta, 1 da brjy i xcidentkn smp datuk bayar 7k,nasib baik i xbw merc pg ni"..bangga bunyinya..

mcm haram!

bg aku..apa yg aku bengkekkan, kebodohan kau, keberdosaan kau,kecuaian kau ditindihkan pd org lain yg mmg tiada kaitan lgsg dgn kau..kereta teman makan kos 'perubatan' hampir 3k, cma dihulur rm 200..di situ tersembul kebodohan si mabuk..bodoh yg berganda!..

bkn ingin jg tepi kain org
tp ingin menyedarkan
ko mau clubbing?tu hak kau
mau minum arak?itu keputusan kau
kerna teguran selemah2 iman adalah melalui rs benci d hati
cma pabila penglibatan merosakkn alam sekeliling,kau libatkan bersama org yg tidak berslh,
itu sudah layak di gelar SETAN!..

p/s:aku msh blom tdo..hrp2 xngntk di kuliah

3 comments:

Anonymous said...

setiap ape yg berlaku tentu ade hikmah d sebaliknye...doakan yg terbaik buat sahabatmu...aaamin...

online shopping said...

wahhhh... marah sungguh kamoo nie.. sbr jela dgn pompuan cm 2..

Air said...

wat comes around turns around..

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails