supporters

Sunday, June 21, 2009

gian oh durian

gian..
bunyi mcm sronok
jd kerna 'gian' yg dtahan dr bln lps
aku ke uptown
menemani bdk2 UMAGS mncari peralatan perkhemahan
sdg merayau..
ternampak kelibat 'si raja buah'
'rm 10 je dik'..sronok je si penjual

port mkn...extreme park sek 13
tmpt org men skate kitorg 'keronyok' si raja buah
'terbogel' hanya tinggal kulit dan biji
aku puas!..tu plg pntg..yg len aku xpst

semalam aku plg ke phg
ptg trs ke bndr
mengikut keluarga memburu si raja buah
mama n abah tau aku tgh 'gian'
2 pangsa aku lenjan

pg td sblm grk ke shah alam
abah beli lg
sbg 'final touch' 1 pangsa stgh aku sebat
then drive ke shah alam

smp shah alam png kepala aku
mgkn 'gas' dr si raja buah dah mengganas
dgn panas bdn lg..
adoyai...ni seme sbb..GIAN!

p/s:burps..(angin)..ceh


No comments:

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails