supporters

Tuesday, July 14, 2009

sepetang di taman arnab

tersbtla kisah, di sebuah negara nan makmur, terjdinya sbuah ksh di suatu ptg. maka bergerakla seorg pemuda yg baik hati bersama teman2nya ke sebuah kawasan tmpt berehatnya sebuah gergasi. di tmn gergasi itu terdapat berbagai jenis haiwan besi yg meneruskan legasi hidup mereka dgn meminum myk petrol. setelah penat menapak, terlihatlah olehnya di bhgian taman itu tersudut sebuah tmn lain yg dikenali sbg tmn arnab yg masyhur seantero negeri melalui naskah2 yg bertebaran setiap pg di seluruh pelusuk negeri itu.


di bangunan 'gergasi'

di dlmnya trdpt pelbagai jns arnab (xkan tmn arnab byk kambing lak) dan tnpa berlengah pemuda itu td trs mengeluarkan uncang yg mengandungi 3 ketul emas sbg syarat utk memasuki tmn itu. pemuda berasa sgt teruja dgn kejinakan,kecomelan dan kelaparan yg tmbul apabila melihat arnab2 d tmn itu. pemuda itu kagum dan membygkan rumahnya kelak akan dibina spt taman itu jg.

di taman itu jg trdpt cendawan batu yg berwana putih dan mmg confirm xle dmkn,ibu2, kanak2 kecil dan gadis2 yg msh blom dinikahi mengambil peluang utk bermanja2 dgn arnab tersebut. si pemuda jg tidak ketinggalan bersama teman2 mengambil kesempatan ke atas mereka iaitu arnab jg la adanya dgn mengambil gmbr dgn mereka.

arakiannya,cerita itu tdk tamat di situ.dek krn lapar, maka pemuda itu dan temannya trs menuju ke ruang dapur si gergasi utk mkn dan minum. oleh kerana pemuda itu igt akan yg 5, maka beliau ke rumah yg Esa dahulu utk memperhambakan diri sekusyuk adanya.

setelah kyg,maka si pemuda dan teman2nya mengambil keputusan utk plg memandangkan si pemuda ada meeting (omputih lak) sbg fasiltator pd mlmnya pula..

si pemuda melakukan ritual khas sblm msk ke tmn arnab

ciuman pemuda dgn hrpn arnab jd gadis

ini arnab bkn kambing..

si ibu& anak snap dr teman si pemuda

teman pemuda cba mengambil kesempatan ke atas 2 'org' arnab

sekian...

p/s: T.A.M.A.T

4 comments:

Anonymous said...

kt giant je punnnn.....;p

sangai biru said...

hehe...ypntg da g da:P

Anonymous said...

sian kat bro yg amek pict ni..pict die xde huuhhu..
having nice moments wif ain..atan..zul n hafiz..hahaa

sangai biru said...

xpe..bro 2 mmg dbyr utk x xposedkn mukanya..hehe

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails