supporters

Sunday, May 2, 2010

baca sahaja, jangan terasa


selepas ini entri2 aku perlu diletakkan tanda 'baca sahaja, jangan terasa'
bila rumah engkau2 dimasuki orang
dan ruang santai engkau2 dihambur rasa2 ketakpuasan hati dari si orang
aku yakin engkau2 akan geram
aku sangat pasti itu!

penulisan aku bukan melulu
bukan dari jamban bukan dari tahi2 kucing yang aku kutip
tapi aku tulis dari fakta2 dan refleks disekitar aku
cara aku tulis kau tidak mampu terima
ade aku kesah??!!

bila aku menulis
aku satukan jiwa, logik dan rasional
memang xpernah tertinggal 1 pun dari rukun2 tadi
sebelum aku tulis aku akan pikir sedalam2nya
tapi kalau kau masih terasa
ade aku kesah??!!

mak aku penah cilikan mulut aku masa aku kecil dulu
memang pedas sebab memang salah aku
jadi ia memang senang untuk disimpulkan
kalau kau buat, memang pedas untuk kau baca kembali hal engkau2 pernah buat

jadi kalau engkau2 masih terasa
ade aku kesah??

p/s~~blog aku..aku punyer suka r..foxtrotuniformcharliekilo...

No comments:

Disqus for tudungsajibiru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails